[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 13 - ( روش‌های نوین آموزش و یادگیری با استفاده از فناوری¬های جدید 1401 ) ::
جلد 4 شماره 13 صفحات 34-26 برگشت به فهرست نسخه ها
حرکت از آموزش مجازی اورژانسی به سمت یادگیری ترکیبی استاندارد در عصر پساکرونا -با تمرکز بر مدل SOBL
راضیه محققیان یعقوبی*، حسین حسینی دارینی
چکیده:   (268 مشاهده)
بحران همه‌گیری کرونـا با تمام چالش‌هایی که در کلیه عرصه‌ها به همراه داشت، فرصـتی مناسـب برای شناسایی تغییرات ایجاد شده به‌ویژه در حوزه آموزش و ابداع روش‌ها و رویکردهای نوین برای رویارویی با پیامدهای حاصل از تغییر است. مؤسسات آموزشی می‌بایست دیدگاه آمـوزشی خـود را وسـیع‌تر کـرده و افـق دید خـود را به دوران پساکرونا گسـترش دهنـد. بر اساس اظهارات صاحب‌نظران در شرایط کنونی باید از آموزش مجازی اورژانسی به سمت یادگیری ترکیبی استاندارد حرکت کنیم و سازمانها رویکرد یادگیری ترکیبی را در تدوین استراتژی‌های خود مورد توجه قرار داده تا بتوانند محتوای آموزشی مناسب را در چارچوبی بهینه برای افراد و در زمان مناسب به کار گیرند. بر این اساس، در این مقاله سعی شده است پس از مطالعه و بررسی تجربه کشورهای پیشرو، مدل یادگیری ترکیبی به‌عنوان مدل پیشنهادی آموزش در زمان پس از کرونا مورد بررسی قرار گرفته و اجزای آن تشریح ‌شود.
واژه‌های کلیدی: یادگیری ترکیبی، مدل SOBL، آموزش مجازی، پساکرونا
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/6/5 | پذیرش: 1401/3/10 | انتشار: 1401/3/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


محققیان یعقوبی راضیه، حسینی دارینی حسین. حرکت از آموزش مجازی اورژانسی به سمت یادگیری ترکیبی استاندارد در عصر پساکرونا -با تمرکز بر مدل SOBL. 1. 1401; 4 (13) :26-34

URL: http://patjournal.smtc.ac.ir/article-1-273-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 13 - ( روش‌های نوین آموزش و یادگیری با استفاده از فناوری¬های جدید 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه تخصصی اندیشه مدیران دولتی Public Administrators thought Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4645