فراخوان دریافت مقاله فصلنامه شماره ۱۶با موضوع«حکمرانی مطلوب از منظر آموزش هدفمند»
| تاریخ ارسال: 1401/4/15 |
مرکز آموزش مدیریت دولتی در راستای پیشبرد راهبردهای توسعه و آموزش نیروی انسانی و نیز توجه به تاثیر نظام آموزشی در شکل گیری حکمرانی خوب، شماره شانزدهم فصلنامه تخصصی«آموزش مدیریت دولتی» را به موضوع « حکمرانی مطلوب از منظر آموزش هدفمند» با محورهای ذیل اختصاص داده است:
تجارب کاربردی دستگاه های اجرایی و پژوهشی در مسیر تحقق حکمرانی مطلوب در بستر آموزشهای کاربردی
تبیین نتایج مطالعات تطبیقی بین المللی در حوزه حکمرانی مطلوب و نظام آموزش کارکنان
مفهوم سازی حکمرانی در آموزش هدفمند( کارکنان دولت، دانشجویان و دانش آموزان)
توسعه منابع انسانی مبتنی بر آموزش و حکمرانی مطلوب
چالشهای حکمرانی مطلوب در ایران
مدلهای آموزشی توسعه حکمرانی مطلوب در ایران
الگوهای نوین توسعه حکمرانی مطلوب در بستر آموزشهای کاربردی
طراحی الگوی بومی حکمرانی مطلوب در بستر آموزشی
آسیب شناسی حکمرانی در ایران مبتنی بر ضعفها و چالشهای آموزشی
سبک شناسی تطبیقی آموزش کارکنان دولت در مسیر توسعه حکمرانی مطلوب
حکمرانی خوب، جامعه مدنی و آموزشهای کاربردی
تحقق حکمرانی خوب در نظام آموزش عمومی کشور
راهبردهای توسعه و آموزش نیروی انسانی در سازمانهای دولتی و حکمرانی مطلوب
نقش جامعه، نظام آموزشی و دستگاههای اجرایی دولت در تحقق حکمرانی مطلوب
آینده پژوهی حکمرانی مطلوب و آموزش هدفمند در ایران
تولید محتوا بر اساس تجربه / مورد کاوی(CBL)
از نویسندگان و پژوهشگران گرامی دعوت می شود با مراجعه به «سامانه فصلنامه» در پورتال مرکز به آدرسhttps://patjournal.smtc.ac.irمقالات و آثار علمی خود را تا تاریخ ۱۹/۱۱/۱۴۰۱ ارسال نمایند. لازم به ذکر است، آرشیو مقالات فصلنامه مذکور در سامانه مرکز، پایگاه اطلاعات نشریات کشور(مگیران) و پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) قابل مشاهده میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با دبیرخانه فصلنامه واقع در دفتر پژوهش و همکاری های علمی و بین المللی، به شماره های ۰۲۱۴۲۵۰۱۵۲۲و۰۲۱۴۲۵۰۱۴۱۶تماس حاصل فرمایید. در ضمن آرشیو مقالات فصلنامه در پایگاه مجلات تخصصی نور و بانک اطلاعات نشریات کشور قابل مشاهده است.
در راستای توسعه خدمات الکترونیک نشریات مرکز آموزش مدیریت دولتیپایگاه جدید نشریه راهاندازی شد. هدف از راهاندازی پایگاه جدید تسریع اطلاعرسانی عملکرد نشریه، گسترش خدماترسانی به پژوهشگران رشتههای مرتبط و ایجاد امکان برقراری ارتباط بین محققین این رشته بوده است .