[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آسیب شناسی و بررسی ملاحظات طراحی، مدیریت و اجرای فرایندهای کانونهای ارزیابی
میلاد شمس زارع *، نیما رحیمیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML لزوم توجه به ابزارهای غیر تمرینی (روان سنجی) در کانونهای ارزیابی و توسعه
مهدی وفایی زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین فرآیند سیاستگذاری توسعه شایستگی های کارکنان دولت (مطالعه موردی: کانون های ارزیابی و توسعه در نظام اداری)
مهدی حسینی راد *، فردین حسینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آسیب‌شناسی کانون ارزیابی و توسعه: تجربه کانون ارزیابی و توسعه مرکز آموزش مدیریت دولتی
مصطفی حسن زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML گزارش عملکرد کانون ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای (مرکز آموزش مدیریت دولتی)
*
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سلسله نشست‌های چالش‌ها و فرصت‌های کانون‌های ارزیابی ایرانی نشست هفتم سیاست‌گذاری بر کانون‌ها -1 مهر 1400
*
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نشست تخصصی آسیب‌شناسی کانون‌های ارزیابی و توسعه در نظام اداری 22 آبان 1400- دفتر همایش‌ها و پژوهش‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی
*
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کانون های ارزیابی شایستگی مدیران (مصاحبه با دکتر محمود حاج اکبری)
*
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کانونهای ارزیابی شایستگی مدیران (مصاحبه با دکتر علیرضا یوزباشی)
*
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مهارت‌های ارزیابان در کانون های ارزیابی و توسعه-محمدعلی بابایی زکلیکی
محمد علی بابایی زکیکی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه تخصصی اندیشه مدیران دولتی Public Administrators thought Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by