 |
آموزش
استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در توسعه و آموزش شایستگیها [دوره 2، شماره 8] |
 |
آموزش
مفاهیم شایستگی و عوامل موثر در توسعه کارکنان [دوره 3، شماره 11] |
 |
آموزش کارکنان
نقد و بررسی توانمندسازی کارکنان بخش دولتی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 2، شماره 5] |
 |
آموزش و پرورش.
مبانی نظری و الگوی مفهومی مدیریت استعداد با تأکید بر کارکنان اداری آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 15] |
 |
آموزش و حکمرانی مطلوب
نقش فناوری اطلاعات و کاربرد مهارتهای ارتباطی در توسعه نیروی انسانی مبتنی بر آموزش و حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 16] |
 |
آموزشهای الکترونیکی
شیوههای نوین آموزش و یادگیری با استفاده از فناوریهای جدید [دوره 4، شماره 13] |
 |
ابزار جوّ انتقال
جوّ انتقال: سطح 6 ارزشیابی آموزش [دوره 2، شماره 6] |
 |
اجتماعی شدن
مدیر شدن: یادگیری اهمیت شایستگی هیجانی و اجتماعی در گذار مدیریتی [دوره 3، شماره 11] |
 |
اداره آموزش و پرورش شهرضا
بررسی رابطه الگوی توانمندسازی منابع انسانی و تعالی سازمانی [دوره 3، شماره 9] |
 |
ارزشیابی اثربخشی آموزشی
کاربرد فناوریهای نوین در ارزشیابی اثربخشی آموزشی [دوره 2، شماره 8] |
 |
بانکهای اطلاعاتی
نقش سامانه جامع آموزش کارکنان دولت در توسعه آموزش نظام اداری کشور [دوره 1، شماره 1] |
 |
برنامه درسی محیط کار- اثربخشی آموزشی- تحلیل مضمون
اثربخشی برنامه درسی محیط کار؛ بررسی ابعاد، قلمرو و عوامل موثر [دوره 2، شماره 6] |
 |
برنامه ریزی جانشین پروری
توانمندسازی کارکنان مبتنی بر جانشین پروری [دوره 2، شماره 5] |
 |
برنامهریزی جانشینپروری؛ اندازه سازمان؛ حفظ کارکنان؛ رشد سازمانی
تأثیر برنامهریزی جانشینپروری بر رشد سازمانی [دوره 4، شماره 15] |
 |
بهرهوری
بررسی تاثیر رهبری تحولگرا بر سرمایه انسانی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 4، شماره 14] |
 |
پارادوکس
تنش شهود_ عقلانیت در تصمیم گیری: یک رویکرد پارادوکس گونه [دوره 3، شماره 11] |
 |
پساکرونا
حرکت از آموزش مجازی اورژانسی به سمت یادگیری ترکیبی استاندارد در عصر پساکرونا -با تمرکز بر مدل SOBL [دوره 4، شماره 13] |
 |
تجارب زیسته
تجارب زیسته دانشجویان از شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه در بحران کرونا [دوره 2، شماره 7] |
 |
تجزیه مسیر
بررسی وضعیت عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان
(مطالعه موردی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان ایلام) [دوره 3، شماره 9] |
 |
تربیت مدیر
نقش آموزش در نظام شایستهگزینی کشور آمریکا [دوره 3، شماره 12] |
 |
تربیت مدیران کارآفرین
بررسی و تحلیلی بر آموزش و تربیت مدیران کارآفرین سازمانی در بخش دولتی؛
چالشها و راهکارها [دوره 3، شماره 12] |
 |
توانمندسازی
تدوین الگوی توسعه سرمایه انسانی مبتنی بر حکمرانی مطلوب و پایداری سازمانی [دوره 4، شماره 16] |
 |
توسعه رهبری
برنامهریزی جانشینپروری و تأثیر آن بر پایداری سازمانی [دوره 4، شماره 15] |
 |
جانشینپروری
مدیریت استعداد مبتنی بر خطمشی نخبهپروری [دوره 4، شماره 15] |
 |
جهتگیری فرهنگی
پل مدیریت
(بومیسازی و اختصاصیسازی علم و ابزارهای مدیریت با رویکرد زمینهیابی) [دوره 3، شماره 12] |
 |
چالش ها
چالش ها و مشکلات توسعه آموزش و یادگیری الکترونیکی در عصر همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 2، شماره 7] |
 |
حکمرانی مطلوب
الگویابی توسعه منابع انسانی مبتنی بر آموزش و حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 16] |
 |
حکمرانی مطلوب.
راهبردهای توسعه و آموزش نیروی انسانی، مبتنی بر چالشهای حکمرانی مطلوب در ایران [دوره 4، شماره 16] |
 |
دستگاههای اجرایی
نقش جامعه، نظام آموزشی و دستگاههای اجرایی دولت در تحقق حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 16] |
 |
روشهای آموزشی
تبیین روشهای آموزش کارکنان مبتنی بر رویکرد آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 4، شماره 13] |
 |
رویکرد آمیخته.
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در راستای مدیریت تحول، نگرش و بینش سازمانی [دوره 4، شماره 14] |
 |
سازمان
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت تحول(مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان شهریار) [دوره 4، شماره 14] |
 |
سرمایههای سازمانی
آموزش و توسعه سرمایههای انسانی در قالب گیمیفیکیشن (گیمیفیکیشن آموزش کارکنان سازمان) [دوره 4، شماره 15] |
 |
شبیه سازهای آموزشی
بررسی کاربرد واقعیت مجازی در آموزش و یادگیری [دوره 2، شماره 7] |
 |
شرکت ملی نفت ایران
آسیب شناسی عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی دوره های آموزشی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر الزامات اثربخشی آموزشی [دوره 2، شماره 6] |
 |
عملکرد سازمانی
تجزیه و تحلیل رهبری استراتژیک برای تحول سازمانی و مشارکت کارکنان(نمونه موردی: بانکهای کشاورزی شهر تهران) [دوره 4، شماره 14] |
 |
عوامل اثرگذار
ارائه مدل ساختاری تفسیری عوامل اثرگذار بر موفقیت برنامههای جانشین پروری در بانکهای ایرانی [دوره 4، شماره 15] |
 |
فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر استقرار دولت الکترونیک در مدیریت تحول نظام اداری کشور ایران [دوره 4، شماره 14] |
 |
فنی و حرفهای استان لرستان
بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی با عملکرد شغلی
(مطالعه موردی: آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان) [دوره 3، شماره 9] |
 |
قانون مدیریت خدمات کشوری
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پیاده سازی نظام آموزش مدیران و کارکنان بر اساس ماده
85 قانون مدیریت خدمات کشوری در اداره کل تأمین اجتماعی قزوین [دوره 1، شماره 3] |
 |
کارکنان
نیازسنجی آموزشی: بهبود خط مشی گذاری و توسعه صلاحیت های حرفه ای کارکنان دستگاه های اجرایی [دوره 1، شماره 2] |
 |
کارکنان دولت
بهبود مستمر برنامه های آموزشی کارکنان دولت در پرتو نیازسنجی آموزشی و مدیریت استعداد آنان [دوره 1، شماره 2] |
 |
کرونا ویروس
بررسی چالشهای استفاده از تکنولوژی آموزش مجازی برای آموزش در سازمانهای دولتی [دوره 2، شماره 8] |
 |
متغیرهای دمگرافیک
عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان واحدهای ارزی بانک تجارت [دوره 3، شماره 9] |
 |
مداخلات غیر آموزشی
بازنمایی جغرافیای تکنولوژی عملکرد انسانی(HPT)، مثابه عرصه نوین فعالیت توسعه منابع انسانی بر پایه مدل انجمن بین المللی بهسازی عملکرد [دوره 1، شماره 1] |
 |
مدیریت استعداد؛ جانشینپروری؛ ساختار اداری؛ ساختار جانشینپرور
بررسی تحلیلی-انتقادی «مدیریت استعداد و جانشینپروری» در ساختارهای اداری [دوره 4، شماره 15] |
 |
مدیریت منابع انسانی
الگوهای برتر مدیریتی از دیدگاه اسلام (قرآن، نهجالبلاغه و روایات) [دوره 3، شماره 12] |
 |
مرکز آموزش مدیریت دولتی
بررسی و تحلیلی بر توانمندسازی کارکنان از منظر یادگیری سازمانی
مورد پژوهش: مرکز آموزش مدیریت دولتی [دوره 1، شماره 4] |
 |
مرکز آموزش مدیریت دولتی
آسیب شناسی سامانه و برنامه آموزش مدیران دولتی با استفاده از مدل 1 FPSS [دوره 1، شماره 1] |
 |
مزیت رقابتی
بررسی ابعاد توانمندسازی و ارتباط آنها با مدیریت بهینه دانش
(مطالعه موردی: شرکت پست) [دوره 2، شماره 5] |
 |
مشکلات ساختاری آموزش
تحلیلی بر مشکلات و مسائل آموزش کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی استان قم [دوره 1، شماره 1] |
 |
مهارتهای مدیریت
منش مدیریت
(مهارتهای نرم مورد نیاز برای توسعه شایستگیهای محوری مدیریتی) [دوره 3، شماره 11] |
 |
نظام اداری ایران
راهبردهای توانمندسازی کارکنان در نظام اداری ایران [دوره 2، شماره 5] |
 |
هندوستان
تاثیر رهبری، ظرفیت جذب و فرهنگ یادگیری سازمانی بر نوآوری باز؛
آزمون یک مدل میانجیگری تعدیل شده [دوره 1، شماره 4] |
 |
یادگیری
تکنولوژی آموزشی، آموزش و یادگیری [دوره 2، شماره 8] |
 |
SCORM
استاندارد سازی آموزش الکترونیک بر پایه مدل SCORM [دوره 2، شماره 7] |